maanantai 21. tammikuuta 2013

Leirikouluuuh ♥

Moikka pitkästä aikaa (:
Joo päätin nyt tässä kaverin mieliksi kirjotella kun mun blogia kattoo 24/7 että onko kukaan postannut mitään :D

Jep viimeviikolla mulla oli leirikoulu, joka kesti kolme pvää.
Kaikki luokkalaiset haluais takaisin eikä kouluun, koulu on aika tylsää, you know.
Viikonloppu oli mitä tylsin, en mitää ihmeellistä tehny, yritin saada kavereit kiinni et mitä ne tekee mut eih..

Tänään oli perus minä, Johanna, Nelli päivä, jolloin olen koulussa ihan muiden kanssa koulussa mut sitte oon lopun päivän niitten kaa - perus maanantai :D

Pullip ja leirikoulu kuvia tulossa :)

♥:Alli

 Tämmööne :o
 Yritin ottaa "hienon" kuvan xd
 Värjänny hiuksii siskon värishampoolla :D
 Huonekamujen pehmolelut, ku piti ottaa (minun on pupu oikealla + forever alone pöllö :D)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti