tiistai 4. joulukuuta 2012

ESA-liitto

Heij !
Heräsin tänään ja seinäkelloni mukaan kello oli 9.30, kun Veera soitti ja pelasti ♥
Huuh, tällä kertaa oli niin että Veera juoksikin bussiin, vaikka MINÄ olin nukkunut pommiin :o

Joo tänään oli ihan mukava päivä koulussa (?)
Ryhdyin ESA-liittoon, en voi kertoa enempää - liian salaista tietoa....

Kyllä, se on nyt loman aika.
Huomenna ei ole minulla muuta koulussa kun karkin mässäystä ja elokuvan
katselua (:
- Ikävä kyllä en jaksaisi mainita, mutta on minulla viimeisellä tunnilla vielä historiaa :z (Arghh..)


xoxo: Alli

 

4 kommenttia:

  1. Mä en kauheesti tykkää tän tyylisistä blogeista, lähinnä postauksen sisällön vuoksi, ja tekstin.. No. Minkäs teet?

    http://ikuisuuden.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Moi

    Älä välitä toisesta Jennasta - tää kone bugii tai joku on mennyt varastamaan kuvani. :(

    VastaaPoista