lauantai 24. marraskuuta 2012

Näin sikana vaivaa !

Heeii !
Joo tänään oli normaali launatai päivä.
Olin ystävälläni jota en ollu nähny yli vuoteen.
Ja sitten sieltä viideksi syntymäpäiville, siellä oli mukavaa, vaikkakin maha tuli kipeeksi kun söin liikaa herkkuja :D

Nyt sitten oon tehnyt joulun salaisuus tarinaa koneella ku semmonen piti tehdä, sain kuulla että siihen piti tulla joku max. 3000 sanaa, mulla tuli 6123, voi ei no mä näin sikana vaivaa joten ei voi nyt enää mitään. Ja alkaa pikkasen ketuttamaan jos mun pitää tehä se uudelleen, sanon opelle, että näin ihan sikana vaivaa, ja se menee sinne kilpailuun tommosenaan, ei voi midii jos on niin vakavaa siellä /;

No tosiaan, normi päivä, ei mulla muuta, hyvää yötä kaikille ja huomiseen !


♥:Alli


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti